środa, 19 czerwca 2013

Blogosfera.

Dziś postanowiłam wyruszyć w głęboki świat blogów... Ostatnio coraz więcej ich podczytuję. Coraz bardziej mnie fascynują.... I nie miałam pojęcia, że można spotkać tyle ich wartościowych!!!

Do tej pory siedziałam tu sobie cichutko...
Pisałam dla siebie... dla M.
Jemu dałam link do tego bloga, gdy byłam w szpitalu po narodzinach Poziomki.

Teraz będę komentować. I podpisywać się swoją nazwą. Może ktoś zawita... Jakby coś. To: Dzień Dobry :)

Jestem tu sobą. Jak się widzę. Swoje życie. A czasem tu jest najciężej. Bo wylewam się z wszystkiego co boli. Jeśli oczywiście znajdę na to czas....

2 komentarze:

  1. Dziękujemy z odwiedziny u nas :) i komentarz do posta o Kościele. Fakt czasem trudno jest podporządkować się zasadom Kościoła. Nikt nie jest z nas idealny i każdy ma jakieś grzechy na sumieniu :) My staramy się żyć jak najlepiej i być dobrymi ludźmi.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Pani Narzeczona

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawitaliśmy. :) I też pewno zostaniemy, by Cię bliżej poznać. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń